onsdag 13 oktober 2010

Is på rutan!

Hejsan hejsan!
Onsdag idag och det är mitt i veckan. Kvällskiftet som gäller denna veckan. Är som vanligt ganska längesen jag uppdaterade här. Har hänt massor av saker i vanlig ordning men en sak som gör mig extra lycklig.
Har träffat världens finaste flicka och jag är väldigt lycklig! Linda Sörensen har gjort att mitt humör har skjutit i höjden. Känns så bra:)
Allt har gått väldigt fort och jag ska erkänna att jag aldrig har känt så för någon innan. Vi har så kul ihop. Hon får mig att skratta och le. Hoppas verkligen att det kan fortsätta så här. Älskar dig Linda!

Har hunnit med att vara i Budapest en runda med grabbarna grus. Hade riktigt roligt! Var ett kanongäng som var iväg. Som tur var så slapp vi det är utsläppet som det snackas om till höger och vänster. Vi åt och drack gott alla dagar vi var där. Men för övrigt ett ganska dystert folk som mest tittade ner i marken och såg allmänt bleka ut:)
Tur att vi kom dit och rörde om lite i grytan med Jonnys patenterade "Fist-Pump". Mycket nöje=)

Har hänt en del tråkiga saker också. Min farmors mor, vår så kallade "gammelfarmor" har gått i graven nästan 97 år gammal. Aldrig skoj när sådant händer! Men åldern tar ut sin rätt tyvärr. Det är bra kämpat att komma upp till 97.
Pappa ligger för tillfället på lassarettet i helsingborg med ett blödande magsår. Känns inte alls kul, har fått känslan av att han ska ha något skit varje år:( hatar det!
Mamma har haft gallsten för femtielfte gången och jag tycker lika synd om henne varje gång! Men hon kämpar på och det är starkt av henne!
Broder har tappat sin telefon i marken! Aldrig kul! Men välkommen till iPhone-familjen:)

Själv väntar jag på min jävla löneförhöjning! Hade varit gött att få den snart. Kommer hända en hel del på jobbet inom det snaraste och det ska bli hur skoj som helst! Utan att avslöja något!=)

Nu ska jag ner i min källare och kolla tvätten!

Ha det fint!
//Niklas

1 kommentar: